reklama

Šmejdi v ZSE

Po zavolaní na Vaše číslo, sa cez telefonický hovor i bez Vášho súhlasu, dopracujete k novej zmluve za odber el.energie od ZSE.V podstate uzavriete zmluvu z ktorej spolu so ZSE profituje poisťovňa v Írsku(Europ Assistance,s.r.o..)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Šmejdi v ZSE.

Tiež ste dostali zo ZSE tlačiva-dodatky na „Elektrina so zárukou“(nonstop havarijná služba elektriny do 150€ zadarmo)???

Pred nejakým časom som v poštovej schránke tieto tlačiva našiel. Bol to text o tejto službe dosť obšírne napísaný s rôznymi odvolávkami na ten a ten paragraf atď....Takže to mi stačilo ,drobnému textu som sa ďalej nemal chuť venovať. Všetky papiere šli do zberného kontajnera. Ale čo sa stalo za ďalší týždeň? Zvoní tel. a na druhej strane milá pani s otázkou či som spokojný so ZSE a či nepokukujem po konkurencii. V duchu som si pomyslel, že celkom spokojný so ZSE niesom,ale keďže konkurencia na trhu je ešte horšia, takže mi nič neostáva, len odpovedať v prospech ZSE.Chcel som skončiť hovor, ale nasledovala ďalšia otázka na vyššie spomínanú akciu ZSE(Elektrina so zárukou) a to či som si prečítal ich návrh a či budem akceptovať tento tel. dohovor ako potvrdenie zmluvy na ich akciu „Elektrina so zárukou“. Odpovedal som, že žiadnom prípade to nepotrebujem a prosím, aby mi neposielali ďalšie dodatky-zmluvy . O ďalší týždeň mi však poslali dodatky-zmluvy na všetky odberné miesta, kde mám elektromer. Tak to som zíral na zaslané zmienené dodatky-zmluvy(len tak hodené v pošt.schránke) ,kde som ako odberateľ súhlasil s ponukou „Elektrina so zárukou“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z tohto dodatku som vyčítal, že si budem predplácať mesačne poitné plnenie za ponuku „Elektrina so zárukou“(samozrejme ,že koľko, tak to v dodatku-zmluve som nenašiel),okrem tel. linky(dobre spoplatnená)0850.....,kde poruchu nahlásim a budem čakať neviem dokedy!!! A poisťovňa ,ktorá z toho bude profitovať spolu so ZSE sa nachádza v Irsku(Europ Assistance,s.r.o... atď). Takže z mojej strany nasleduje výpoveď na doručiteľa. Ináč zmluva platí rok na dobu určitú a potom pokiaľ nedáte tri mesiace dopredu výpoveď ,tak prejde na dobu neurčitú a samozrejme ,že suma za neuvedené mesačne platby v dodatku-zmluve sa navýši. A na záver, nepochopím, ktorí zákonodarcovia niečo také schválili, ako vyjadrenie súhlasu za navýšenie platieb prostredníctvom dodatko-zmlúv po telefonickom hovore.Takže ďalší ŠMEJDI ,ktorí zneužívaju Vaše odberné miesto na takúto presne nešpecifikovanú službu(neuvedená výška poplatku za dodatok-zmluvu,termín odstránenie poruchy...) „Elektrina so zárukou“.

Ján Šikra

Ján Šikra

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vášnivý chalupár a milovník prírody. Onedlho aj starý otec a dúfam aj úspešný triatlonista (vo svojej kategórii). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu